21
ژانویه

آلگومد چگونه موجب کاهش وزن می شود؟

اگر شما یا یکی از اطرافیانتان دچار اضافه وزن هستید ولی علاقه‌ای به گرفتن رژیم غذایی و تحمل گرسنگی ندارید، یکی از کوچکترین موجودات روی کره زمین می‌تواند به شما کمک کند. این موجود آلگومد نام دارد و دانشمندان از آن به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند جهت کاهش و کنترل وزن یاد می‌کنند. آلگومد محصولی کاملاً طبیعی و حاوی نوعی جلبک تک سلولی است که در آب شیرین زندگی می‌کند و به دلیل دارا بودن خواص تغذیه‌ای و درمانی فوق العاده، از آن به عنوان ” ابر غذا ” یاد می‌شود. آلگومد حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌های B، E، C، K، کارتنوئیدها (آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمند و پیش سازهای ویتامی A)، تمامی آمینو اسیدهای ضروری (که بدن قادر به سنتز آنها نیست)، اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶، مقادیر بسیار بالایی پروتئین (بیش از سه برابر پروتئین موجود در گوشت و ماهی) و حاوی بالاترین مقدار کلرفیل در طبیعت (بیش از ۱۰ برابر گیاهان) است. همچنین آلگومد برخلاف گیاهان، حاوی مقدار بسیار زیادی ویتامین B12 است که کمبود آن در افراد دارای رژیم گیاه خواری دیده می‌شود و موجب کم خونی می‌گردد.

نتایج تحقیقات دانشمندان ژاپنی و آمریکایی نشان داده که مصرف آلگومد از طریق کاهش بیان ژن‌های درگیر در جذب و سنتز چربی و قند خون موجب کاهش وزن و در کنار آن کاهش کلسترول، چربی و قند خون می‌گردد. همچنین در افراد مبتلا به دیابت موجب افزایش تولید انسولین و کاهش مقاومت به انسولین می‌گردد. افرادی که آلگومد را بصورت ناشتا مصرف می‌کنند، احساس سطح بالایی از انرژی و درنتیجه سیری می‌کنند، چراکه آلگومد یک غذای کامل بوده و حاوی مواد مغذی و پروتئین بسیار بالایی است.

بسیاری از افراد نیز با مصرف آن اشتهای خود را نسبت به تنقلات و مواد غذایی غیر ضروری از دست می‌دهند. مصرف آلگومد در افرادی که رژیم‌های غذایی خاصی رعایت می‌کند با جبران کمبود مواد مغذی و ویتامین‌ها موجب بازگشت بدن به حالت تعادل طبیعی می‌گردد. علاوه بر اثرات ذکر شده، مصرف آلگومد موجب: بهبود و درمان کبد چرب، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اثرات بیماری‌های آلرژیک، کاهش رادیکال‌های آزاد و استرس اکسیداتیو، جذب سموم و عناصر سنگین و دفع آنها از بدن و پیشگیری از انواع سرطان و بدخیمی‌ها می‌گردد.