لوله های سبز تولید آلگومدلوله های سبز تولید آلگومدلوله های سبز تولید آلگومد
29
ژانویه

ترجمه کتاب کلرلا (آلگومد)؛ غذای سبز

اخيراً كتابهاي بسيار مهمي در زمينه تغذيه و سلامتي منتشر گرديده است كه برخي از آنها موضوعات جالبي را دنبال مي كنند. يكي از آن موضوعات، چرخه جلبك هاي ميكروسكوپي كلرلا مي باشد. اين موضوع به كانون توجهات و مباحث جالب در غرب تبديل شده است. با بالا رفتن آگاهي و اطلاعات مردم در مورد تكنولوژي هاي پيشرفته توليد مواد غذائي، كه طي ۳۵ سال گذشته در ژاپن رشد و توسعه يافته است، موضوع جلبك ميكروسكوپي كلرلا، شكل تازه اي به خود گرفته است. طي چهار دهه گذشته ميليون ها نفر از مردم ژاپن از كلرلا استقبال كرده اند و اخيرا” فوايد آن مورد توجه مردم آمريكا، اروپا و ساير كشورها كه به سلامتي و تغذيه خود بسيار اهميت مي دهند نيز قرار گرفته است.
يكي از مهمترين عواملي كه موجب مطرح شدن كلرلا به عنوان يك ماده غذائي مهم شده است، ميزان بسيار فراوان كلروفيل، پروتئين، املاح و ويتامين هاي موجود در آن مي باشد.
كلروفيل ماده اي است كه براي ارتقاء سطح سلامتي و سم زدائي از بدن انسان و حيوانات بسيار ضروري است. حتي مي توان گفت كه كلروفيل، مهمترين بخش جلبك هاي ميكروسكوپي است كه مصرف آن فوايد فراواني دارد.
اين كتاب كه تحت عنوان “كلرلا غذاي سبز” نامگذاري شده است، در مورد مواد سلامتي بخش موجود در كلرلا سخن مي گويد و همچنين اطلاعات بسيار مهمي در مورد تركيبات غذائي آن در اختيار خوانندگان قرار مي دهد.

دانلود کتاب کلرلا (آلگومد)؛ غذای سبز