تلفن تماس : 7-88055506-021
  • آلگومد برای رفع یبوست
    19
    جولای

    اثرات آلگومد در کمک به پیشگیری و درمان یبوست

    یبوست به عنوان یکی از مشکلات گوارشی شایع در جهان می باشد که به طور معمول به اجابت مزاج دشوار یا نامنظم اطلاق می شود. علل رایج یبوست مزمن شامل مصرف ناکافی فیبر یا مایعات، اختلالات حرکتی کولون، اختلال کارکرد رکتوم (که خود ناشی از اختلالات عصبی و معده ای-روده ای می باشد)، مصرف برخی از داروها، بالا رفتن سن و یا ابتلا به برخی بیماریها نظیر کم کاری غده ی تیروئید و افسردگی می باشد. آلگومد یکی از بهترین و خالص ترین مکملهای غذایی طبیعی در جهان است. آلگومد نام تجاری پودر خالص جلبک کلرلا ولگاریس می باشد که در بزرگترین سیستم بسته جهان در کشور آلمان کشت و تولید می گردد و از تکنولوژی منحصر به فرد فتوبایوراکتور بهره می برد. بسیاری از مطالعات نشان داده است که آلگومد تأثیرات مثبتی در بهبود مشکلات دستگاه گوارش انسان دارد. خواص آلگومد در بهبود و درمان یبوست - مقادیر قابل توجه فیبر و کلروفیل موجود در آلگومد باعث تسهیل حرکات دودی شکل در روده شده و عمل دفع را بهبود می بخشد - آلگومد حجم مدفوع را افزایش داده و
    ادامه مطلب
  • 19
    فوریه

    فواید ویتامین دی و اهمیت استفاده از آن

    ویتامین دی یکی از ویتامین‌های ضروری برای سلامت بدن است. نقش مهم ویتامین دی در افزایش جذب کلسیم و بهبود عملکرد عضلات، قلب و ریه‌ها ثابت شده است. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف منظم و کافی این ویتامین اثرات سلامتی بخش متعددی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم: بهبود سلامت استخوان‌ها ویتامین دی در جذب دو ماده معدنی کلسیم و فسفات نقش اساسی دارد. این دو ماده معدنی برای سلامتی استخوان‌ها ضروری هستند. نرم و شکننده شدن استخوان‌ها از علائم فقر ویتامین دی در بدن است. جلوگیری از پیشرفت آلرژی در نوزادان سطوح پایین ویتامین دی در بدن با خطر ابتلا به واکنش‌های آلرژیک بخصوص آسم و اگزما در نوزادان ارتباط دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که ویتامین دی از ابتلا به آسم و آلرژی در مراحل اولیه زندگی جلوگیری می‌کند و منجر به کاهش علائم این بیماری‌ها در کودکان و بزرگسالان مبتلا می‌شود. کمک به بارداری سالم مطالعات نشان داده‌اند که میزان ویتامین دی۳ در زنان باردار سالم در مقایسه با زنان باردار که به پره اکلامپسی مبتلا هستند، به شدت متفاوت است. پره اکلامپسی نوعی مشکل در دوران بارداری است، که با فشار
    ادامه مطلب
  • 19
    فوریه

    کدام ویتامین ها می توانند به کاهش وزن کمک کنند؟

    واقعیت این است که ویتامین ها به تنهایی نمی توانند در کاهش وزن تاثیر چشمگیری داشته باشند. با این وجود اگر در زمان های مناسب آن ها را مصرف کنید می توانند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شما شوند. کدام ویتامین ها می توانند به کاهش وزن کمک کنند؟ ویتامین دی بر اساس یک مطالعه مشخص شد افرادی که دارای اضافه وزن هستند اما مصرف ویتامین دی بالایی دارند، پس از شروع رژیم کاهش وزن با سرعت بیشتری لاغر می شوند. کمبود ویتامین D با افزایش وزن و چاقی همراه است. ویتامین سی تحقیقات نشان داده است افرادی که دارای ویتامین سی بیشتری هستند، نسبت به افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند، با سرعت بالاتری لاغر می کنند. با مصرف میوه و سبزیجاتی که سرشار از آن هستند، علاوه بر تامین ویتامین سی می توانند باعث افزایش سلامت رژیم غذایی شما شوند. ویتامین ب۱۲ اگر دچار کمبود ویتامین ب۱۲ باشید، بدنتان تصمیم می گیرد تا به جای سوزاندن مواد مغذی، آن ها را به بافت چربی تبدیل کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که ویتامین B12 در مواد غذایی گیاهی یافت
    ادامه مطلب
  • 29
    ژوئن

    آیا می توان هم چاق بود و هم سالم ؟

    شیوع چاقی امروزه نسبت به سال 1980 دو برابر شده است. برآورد می شود که در سال 2014 بیش از ١.٩ میلیارد بزرگسال در سراسر جهان به اضافه وزن مبتلا بوده اند. چاقی نه تنها کیفیت زندگی را می کاهد بلکه خطر بیماری های مزمن مانند دیابت نوع 2، بیماری قلبی، سکته مغزی و برخی سرطان ها را افزایش می دهد. با این حال، برخی مطالعات نشان می دهند که افراد چاقی وجود دارند که کاملاً سالم هستند. اما یک تحقیق در مقیاس بزرگ این عقیده را به چالش کشیده و نشان می دهد که وجود شخص چاق و سالم تنها یک افسانه است. در مطالعه مذکور سوابق پزشکی 5. 3 میلیون نفر بین سال های 1995 تا 2015 بررسی شد. شرکت کنندگان سابقه ابتلا به بیماری قلبی - عروقی را نداشتند. این افراد بر اساس شاخص توده بدنی (BMI) تقسیم بندی شدند. همچنین افراد بر اساس سلامت متابولیک و ابتلا به دیابت، پرفشاری خون و سطوح بالای چربی های خون به زیر گروه هایی تقسیم شدند. به طور کلی، در طول دوره پیگیری در افراد چاقی که سالم در نظر گرفته شده
    ادامه مطلب
  • 18
    آوریل

    ویتامین‌هایی که در تقویت سیستم ایمنی بدن موثرند

    بعضی از ویتامین‌ها نسبت به بقیه، در محافظت از سیستم ایمنی قوی‌تر عمل می‌کنند. بهترین ویتامین‌ها برای تقویت سلامت ایمنی بدن را در ادامه این مطلب معرفی می‌ کنیم : ویتامین C افزایش مصرف ویتامین C موجب بهبود تولید پروتئین‌های تقویت کننده‌ی ایمنی و تکثیر آن‌ها می‌شود. این اتفاق شبکه‌ای تشکیل می‌دهد که نتیجه‌اش یک سیستم ایمنی قوی است. ویتامین ب۶ کمبود ویتامین ب۶ نیز موجب خستگی، بی‌انرژی بودن و درد مزمن می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد مقادیر زیاد ویتامین ب۶ (۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرم در روز) می‌تواند واکنش ایمنی را در بیماران افزایش بدهد. دریافت ویتامین ب۶ کافی برای عملکرد بهینه‌ی سیستم ایمنی ضروری است، مخصوصا در سالمندان. ویتامین E ویتامین E (توکوفرول) یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و با عفونت مبارزه می‌کند. از سویی دیگر، ویتامین E از طریق غذا و مکمل می‌تواند جداسازی سلول‌های نابالغ T را در غده‌ی تیموس افزایش داده و موجب بهبود ایمنی مخصوصا در سالمندان شود. ویتامین D۳ ویتامین D یکی از بهترین ویتامین‌ها برای سلامت سیستم ایمنی است که به کاهش التهاب کمک می‌کند، با باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌جنگد و جداسازی، تکثیر
    ادامه مطلب
  • 05
    دسامبر

    چرا به آلگومد سوپرفود گفته می شود ؟

    ✔️ سم‌زدایی آلگومد قادر است فلزات سنگین و سموم موجود در ماهیان، گیاهان و سبزیجات رژیم غذایی انسان را پاکسازی نماید. مطالعات صورت گرفته در سال ۲۰۰۹ نشان داده که بخش‌های فیبری آلگومد با سموم بدن پیوند برقرار می‌کنند و در نهایت منجر به پاکسازی سریع آنها از بدن می‌شوند. ✔️ بهبود سیستم ایمنی بدن مکمل‌ آلگومد باعث تقویت طبیعی سیستم ایمنی بدن می‌گردد. مطالعات صورت گرفته بر داوطلبانی که به مدت ۸ هفته آلگومد مصرف نمودند نشان داد که سلول‌های مسئول در حفظ ایمنی بدن توان بالاتری در نابودی باکتری‌های مضر و عوامل بیماری و عفونت‌زا کسب کرده بودند. ✔️ کاهش وزن، چربی، کلسترول و قند خون در صورتی که شما شخصی با سلامتی کامل و یا در گروه افراد با ریسک بالای بیماری‌های مرتبط با سبک زندگی هستید، آلگومد می‌تواند برای حفظ و بهبود سلامتی شما استفاده گردد. مطالعات علمی که در ژورنال “Medicinal Food” چاپ گردید نشان داده است که در هر دو گروه افراد سالم و دارای مشکلات سلامتی (چاقی، سندرم متابولیک، کبد چرب و …)، نقش مهمی در کاهش کلسترول، قند خون و وزن بدن ایفا می‌نماید. ✔️اثرات ضدپیری چندین مطالعه بر
    ادامه مطلب
  • 10
    مه

    سندرم روده تحریک پذیر

    سندرم روده تحریک پذیر یا IBS تقریبا شایع ترین اختلال عملکرد دستگاه گوارش می باشد. بر اساس آمارهای مختلف بین ۱۰ تا ۲۵ درصد افراد جامعه دچار IBS هستند که نسبت زنان مبتلا به مردان دو برابر می باشد. علت تفاوت های آماری این است که بسیاری از افراد مبتلا به پزشک مراجعه نمی کنند و لذا آمار مبتلایان ثبت شده کاهش می یابد. گزارش می شود که تنها ۳۰% مبتلایان به IBS (بیشتر با شکایت اسهال) به پزشک مراجعه می کنند. این اختلال هر ساله به طور مستقیم حداقل ۶/۱ میلیارد دلار برای سیستم بهداشتی ایالات متحده هزینه ایجاد می کند. به مناسبت فرا رسیدن ماه آوریل که ماه اطلاع رسانی در مورد IBS می باشد، به توضیح در مورد این اختلال می پردازیم.   تعریف سندرم روده تحریک پذیر (IBS): به مجموعه ای از اختلالات و مشکلات گوارشی گفته می شود که باعث ناراحتی فرد مبتلا می گردند بدون این که در معاینات، آزمایشات و حتی آندوسکوپی دستگاه گوارش فرد مشکلی وجود داشته باشد.   علائم IBS: علائم شامل درد و ناراحتی شکمی، نفخ و تولید بیش از حد گاز در دستگاه
    ادامه مطلب
  • 28
    آوریل

    باید ها و نبایدهای تغذیه ای در کم کاری تیروئید

    گواتروژنها یا ایزوسیاناتها، ترکیبات شیمیایی گیاهی هستند که تولید یا فعالیت هورمونهای تیروئید را کاهش میدهند یا به عبارتی عملکرد تیروئید را کند می کنند. این ترکیبات به دلیل ویژگیهای ساختاری خود از توانایی غده تیروئید برای جذب “ید” می کاهند. این ترکیبات در اغلب مواد غذایی مصرفی ما وجود دارند که بسیاری از آنها غذاهای سالمی نیز محسوب میشوند، اما برای بیماران مبتلا به کم کاری تیروئید مناسب نیستند مگر اینکه با روش های خاص طبخ یا فرآوری، این ترکیبات را از آنها خارج نماییم. بنابراین برخی از افراد به طور ناخواسته و بدون آگاهی با مصرف این مواد غذایی به بیماری کم کاری تیروئید مبتلا خواهند شد. مهمترین گروههای حاوی این ترکیبات در رژیم غذایی روزمره عبارتند از: - سویا و خانواده محصولات مشتق از آن: آجیل سویا، شیر سویا، پروتئین سویا و غذاهای تهیه شده از سویا نظیر همبرگر، روغن سویا، لستین سویا، غذاهای سنتی تهیه شده از سویا (تمپه و توفو) دارای قوی ترین اثرات ضد تیروئیدی می باشند. لستین ترکیبی است که در بسیاری از غذاهای فرآوری شده وجود دارد، ولی خوشبختانه وجود آن معمولاً بر
    ادامه مطلب
  • 26
    آوریل

    چند اشتباه در پیشگیری از ویروس کرونا

    با افزایش آمار شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به ویروس COVID-19، باورهای نادرستی در مورد روش‌های پیشگیری از ویروس کرونا و درمان این بیماری به ویژه در فضای مجازی دست به دست شده است. در ادامه مطلب به چندین باور اشتباه در مورد ویروس کرونا اشاره شده است. لطفا برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا با دقت مطالعه نمایید. مصرف آنتی‌ بیوتیک‌ ها در پیشگیری از ویروس کرونا آنتی‌بیوتیک‌ها به منظور دفاع و مبارزه با بیماری‌های عفونی با عامل باکتری طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین بر روی ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا یا COVID-19 تاثیری ندارند. علاوه بر آن مصرف خود سرانه آنتی‌بیوتیک می‌تواند مضراتی برای سلامتی فرد داشته باشد. اشعه فرابنفش برای کشتن ویروس کرونا گفته می‌شود در معرض اشعه فرابنفش قرار گرفتن باعث کشته شدن ویروس می‌شود. این امر نه تنها باعث کشته شدن ویروس نمی‌شود، بلکه موجب ابتلا به بیماری‌های پوستی می‌شود. در نتیجه اشعه فرابنفش اثری در از بین بردن ویروس کرونا ندارد. روغن کنجد برای عدم ورود ویروس کرونا در برخی از نقاط جهان، از روغن کنجد و یا ماسک روغن کنجد برای مقابله از ورود ویروس کرونا یا COVID-19
    ادامه مطلب
  • 21
    ژانویه

    آلگومد چگونه موجب کاهش وزن می شود؟

    اگر شما یا یکی از اطرافیانتان دچار اضافه وزن هستید ولی علاقه‌ای به گرفتن رژیم غذایی و تحمل گرسنگی ندارید، یکی از کوچکترین موجودات روی کره زمین می‌تواند به شما کمک کند. این موجود آلگومد نام دارد و دانشمندان از آن به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند جهت کاهش و کنترل وزن یاد می‌کنند. آلگومد محصولی کاملاً طبیعی و حاوی نوعی جلبک تک سلولی است که در آب شیرین زندگی می‌کند و به دلیل دارا بودن خواص تغذیه‌ای و درمانی فوق العاده، از آن به عنوان " ابر غذا " یاد می‌شود. آلگومد حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌های B، E، C، K، کارتنوئیدها (آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمند و پیش سازهای ویتامی A)، تمامی آمینو اسیدهای ضروری (که بدن قادر به سنتز آنها نیست)، اسیدهای چرب امگا 3 و 6، مقادیر بسیار بالایی پروتئین (بیش از سه برابر پروتئین موجود در گوشت و ماهی) و حاوی بالاترین مقدار کلرفیل در طبیعت (بیش از 10 برابر گیاهان) است. همچنین آلگومد برخلاف گیاهان، حاوی مقدار بسیار زیادی ویتامین B12 است که کمبود آن در افراد دارای رژیم گیاه خواری دیده می‌شود و موجب
    ادامه مطلب